Skip til hoved indholdet

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål om din bolig eller boligafdeling, kan ejendomsfunktionæren, afdelingsbestyrelsen eller medarbejdere i Administrationen hjælpe dig.

 

Ejendomsfunktionær

Ejendomsfunktionæren er ansat af Ringgården til at passe afdelingen. Hvis du har spørgsmål eller problemer, så kan du trygt spørge ejendomsfunktionæren i den daglige træffetid. Træffetiden og andre oplysninger om din ejendomsfunktionær kan du se på Vores afdelinger.

Får du alvorlige problemer uden for ejendomsfunktionærens daglige arbejdstid – hvis der fx springer et vandrør – skal du ringe til Servicetelefonen på tlf. nr. 70 11 12 14.

 
Afdelingsbestyrelsen

Afdelingsbestyrelsen er valgt af beboerne på afdelingsmødet. Afdelingsbestyrelsens medlemmer får ikke løn, men arbejder frivilligt for at styrke afdelingens sociale liv og for at varetage beboernes interesser. Alt, hvad der handler om aktiviteter i boligområdet, skal man gå til afdelingsbestyrelsen med. Du kan finde din afdelingsbestyrelse på MinSide.

Ringgårdens Administration

I Administrationen kan vi hjælpe dig med mange forskellige ting. Vi ordner alt, hvad der handler om betaling af husleje og varme, vand, el m.m., medmindre der afregnes direkte med værket.

Vi planlægger afholdelsen af afdelingsmøderne og udarbejder dagsordener og samler forslagene til møderne. 

Du kan også henvende dig til Administrationen, hvis du oplever udfordringer i din bolig med støj eller andre gener fra dine naboer. Du kan læse mere om naboklager under Naboliv - på godt og ondt.

Under Kontakt kan du finde medarbejderne i Administrationen.

Ofte stillede spørgsmål


  • Hvis din vandhane drypper skal du kontakte din ejendomsfunktionær i hans træffetid eller skrive en mail til områdekontoret. 

    Ejendomsfunktionæren og områdekontorerne kan ses på Vores afdelinger.

  • Hvis du oplever udfordringer med støj og andre gener fra dine naboer, kan du lave en klage. 

    Læs mere om vores procedure for klager på Naboliv og på MinSide.

SMS-service - vi giver dig besked


Vi sender dig en sms, hvis der er akutte problemer i din bolig eller afdeling. 

HVORFOR

Sms-servicen bruges ved akut opståede situationer fx drifts- og forsyningsforstyrrelser, men også om arbejde i afdelingen, større renoveringssager, møder mm.

HVORDAN

Hvis telefonudbyder har din adresse, tilmeldes du automatisk – medmindre du har et taletidskort, hemmeligt nummer eller et erhvervsmobilnummer.

Du kan tilmelde flere numre på samme adresse.

HUSK at afmelde servicen, hvis du flytter.

HVOR

Tilmeld dig her: https://sms-service.dk/

Kom nemt videre


  • Jeg har brug for kontakt til min ejendomsfunktionær

  • Jeg har brug for at komme i kontakt med Administrationen

  • Hvordan logger jeg på MinSide?

Akut behov for hjælp?

Har du akut behov for hjælp uden for Ringgårdens åbningstid, skal du kontakte Servicetelefonen på 70 11 12 14.